Na renomę naszej kliniki pracowaliśmy latami. Początki – jak zawsze, były trudne. Nie zrażaliśmy się jednak potknięciami, gdyż one dawały nam najcenniejsze lekcje. W ten sposób zgromadziliśmy ogrom wiedzy, niezbędny w naszej pracy.
Od początku najwyższą wartością było zdrowie i bezpieczeństwo pacjenta, stąd nazwa kliniki – VIP Dental (Very Important Patient). W trosce o państwa komfort , staramy się każdego dnia doskonalić nasze umiejętności. Do zabiegów wykorzystujemy tylko sprawdzony sprzęt, spełniający najwyższe standardy i surowe normy.
Za cel postawiliśmy sobie też ciągły rozwój. Jesteśmy członkami Polskiego Towarzystwa Endodontycznego oraz należymy do Europejskiego Stowarzyszenia Endodontycznego. Endodoncja to trudna dziedzina stomatologii, dlatego nasi lekarze regularnie biorą udział w zagranicznych szkoleniach praktycznych i sympozjach naukowych. W leczeniu kanałowym nie ma miejsca na błędy, więc zabiegi wykonywane są z największą dokładnością.
Pacjenci zgłaszają się do nas z najróżniejszymi problemami, nie zawsze standardowymi. Wywiad zebrany na wizycie bywa kluczem do wyjaśnienia medycznej zagwozdki. Każdemu podczas badania poświęcamy maksimum czasu i uwagi, by nie pominąć żadnego istotnego szczegółu. Pacjent może się całkowicie zrelaksować i niczym nie martwić, nasz zespół czuwa nad wszystkim.
Ostatnio coraz częściej trafiają do nas pacjenci skarżący się na problemy z zatokami. Jest to trudne do opisania doznanie, polegające na wrażeniu zatkanego nosa. W większości przypadków o tym schorzeniu dowiadujemy się przypadkiem,, bowiem nikt nie wiąże zatok z zębami. Tak też było w przypadku Pani Jadwigi, która jest poważanym lekarzem kardiologiem. . Po wizycie u doktora Krysty wykonała szereg badań, z których wynikało, iż poziom OB jest znacznie podwyższony.
Zdjęcie rentgenowskie potwierdziło przypuszczenia lekarza- stan zapalny miazgi. „Po leczeniu kanałowym przeszło jak ręką odjął”- wspomina pacjentka. „Z dnia na dzień poczułam , jakby coś mi odetkano. Dzięki Panu doktorowi odzyskałam dawną jakość życia”. Każdy zadowolony z przebiegu leczenia pacjent jest dla nas powodem do dumy. Takie historie utwierdzają nas w przekonaniu, że warto się wciąż dokształcać.